4

Weihnachten im August

Posted by Dörte on Dienstag, August 09, 2011 in , ,
Hallo zusammen, 
ich freue mich wieder drei neue Leser begrüßen zu dürfen. Ich freue mich, dass ihr auf meinen Blog gefunden habt.
Heute habe ich zwei Weihnachtskarten für euch. Dem Wetter nach ist es ja nicht mehr lang bis Weihnachten...
Beide sind eher schlicht gehalten, da ich zu Weihnachten immer viiiieeel Post verschicke. 
 Die erste Karte ist mit einem Teddy von Lili of the valley gemacht. Der Spruch ist von Whiff of Joy.

Hi there, 
I'd love to welcome my three new readers. I'm so happy that you found the way to my blog.
I've got two christmas cards for you today. The weather tells me that it is not long til christmas anymore.
The first card is made with a Lili of the valley stamp. The sentiment is from Whiff of Joy.


Die zweite Karte ist komplett mit  Whiff of joy gestempelt. Ein schickes Designpapier dahinter und schon fertig.
On my second card all stamps are from Whiff of Joy. A glittery desingpaper for the Background and that's it.


Challenges:
Wild Orchid craft: Bären /beary special
Paperplay: Weihnachten im August/ Chrismas in August
Night shift stamping: Macht was ihr wollt / feel free to do
Fuss and fancy: Weihnachten im Juli und August /Christmas in Juli and August

Ich freue mich wie immer auf eure Kommentare.
I'm happy for your comment.
Liebe Grüße
Hugs


4 Comments


gorgeous cards
thanks for playing with us at paperplay this week
hugs
céline PPC DT


Hi sweetie, this is just gorgeous, great colours too, thanks for joining us at Wild Orchid Craft's this week big hugs Pops x x x


Oh your card are so beautiful!! I love them both, thanks so much for playing along this week at Paper Play
Hugs
Karen
xx


Ich finde eh: Weihnachten das ganze Jahr? JA!

Danke fürs mitmachen bei NSS, mit so einen tollen Werk

LG Cinni

Copyright © 2009 Mein kreatives Chaos All rights reserved. .